Doktorlarımız

Zekeriya

Uzm. Dr. Zekeriya KAPTAN

Kardiyoloji
DİCLE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ / 1993
İNVAZİV KARDİYOLOJİ-PREVENTİVE KARDİYOLOJİ-HİPERTANSYON-KALP YETMEZLİĞİ-ARİTMİLER—KORONER ARTER HASTALIKLARI-KAPAK HASTALIKLARI-HİPERLİPİDEMİ-KORONER ANGİOGRAFİ-PTCA-STENT İŞLEMLERİ
DİCLE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ—1993 MEZUN OLDU.ANKARA NUMUNE HASTANESİNDE KARDİYOLOJİ İHTİSASI YAPTI.
UZUN YILLAR ANKARA HASTANESİNDE ÇALIŞTI-AKAY HASTANESİ VE KAVAKLIDERE UMUT HASTANESİNDE PART TİME ÇALIŞTI.
2009-2011 YILLARI ARASINDA ÖZEL SİNCAN LOKMAN HEKİM HASTANESİNDE KARDİYOLOJİ KLİNİK DİREKTÖR OLARAK ÇALIŞTI.
2011 YILINDAN BERİ ÖZEL VENİ VİDİ MAMAK HASTANESİNDE KARDİYOLOJİ KORDİNATÖRÜ OLARAK ÇALIŞTI.

14 Yorum

  • man_comments Tolga Duru, 17.01.2020

    Ailemizin doktoru 10 numara 5 yıldız kral adamsın can hocam

  • man_comments Gamze Yanar, 04.04.2020

    Zekeriya hoca mükemmel bir iş çıkarttı babami (Halil Yanar) bypass ameliyatından kurtardı çok teşekkür ederiz ellerine sağlık hocam

  • man_comments RUHANİYE ALTUNKAYNAK , 24.04.2020

    22/04/2020 tarihinde geçirdiğim kalp rahatsızlığı sebebiyle Özel Natomed Hastanesi kardiyoloji bölümünde Dr ZEKERİYA KAPTAN'a gittim.Yapılan tetkikler sonucunda anjiyo olmam gerektiğini söyledi.23 Nisan 2020 tarihinde anjiyo oldum .Sağ kol bilekten girerek anjiyo yaptı.Yaklaşık yarım saat gibi bir sürede başarılı bir şekilde anjiyomu gerçekleştirdi.Diş çekiminden bile kolay işlem oldu.Şimdi çok iyim.Kendisine ve ekibinde yer alan değerli sağlık personeli Duran Bey ve Akif Bey'e de çok teşekkür ederim.Harika bir ekip.Takdire şayan bir ekip ruhu var.Hastaya verdikleri psikolojik destek ayrıca Dr. Zekeriya Hocamızın güzel sesi ile verdiği mini konser muhteşemdi.Müzik eşliğinde anjiyomu gerçekleştirdiler.Bunun yanı sıra odama çıktığımda da benimle ilgilenen hemşire hanıma da (adını unuttğum için yazamadım)çok teşekkür ederim. Başta Dr.Zekeriya KAPTAN VE UZMAN ANJİYO EKİBİNE, KAT GÖREVLİSİ OLAN HEMŞİRELERE VEHASTANENİZDE ÇALIŞAN DİĞER DOKTOR VE SAĞLIK PERSONELİNE ,ÇALIŞANLARINA BAŞARILAR DİLERİM. İYİ Kİ VARSINIZ.SELAM VE SEVGİLERİMLE. RUHANİYE ALTUNKAYNAK

  • man_comments ATİLA ALTIPARMAK, 30.04.2020

    23 Şubat aksamında Kalp krizi riski ile Natomed hastanesine sevk edildim 24 şubat sabahında Zekeriya hocam ile tanıştım sağ kol bilekten girerek anjiyo olacagımı söyledi ve anjiyo sırasında kalp kapakcığını besleyen damarın tıkalı olduğunu gördü sitent takıldı gerçekten çok mükemmel bir doktor Zekeriya hocama ve tüm ekibine teşekkür ederim

  • man_comments Satı Demir, 08.05.2020

    Oncelikle iyiki varsiniz hocam. Annem hocama gitmeden onceki 1 ay gogus agri olusmustu biz bir yakınımızın tavsiyesi ile randevu alip muayene icin gittik ve hocama sikayetlerimizi bildirdik. Ilk muayenesinde kan ve ekg cekti .sonuclarimiz cikinca gizli şeker ve yüksek kolestrol tespit etti.kalp krizi olmadigini ve erken angiyo istedi sağ bilek damarından hemen isleme aldı dakikalar içinde işlem biti ve damarlarda yoğun bir çamurlaşma olduģunu söyleyerek iki saat içinde beni taburcu etti.şükürler olsun verdiģi tedavi sayesinde kurtuldum su anda gogus agri falan hic bisey kalmadi. Hocamin gerek bilgisi gerek hastalarina ve yakinlarina yaklasimi ilgisi alakasi beceri cok super gercekten.yine tekrar ediyorum iyiki varsiniz. Basarilarinizin devamini diliyorum. Tesekkurler hersey icin sagolun varolun

  • man_comments Melek Bektaş, 22.05.2020

    İlginiz için çok teşekkür ederiz ailecek sizde tedavi görüyoruz .Çok teşekkür ederim sizin sayenizde sağlığımıza kavuştuk çok teşekkür ederiz

  • man_comments Bekir Ataol, 08.06.2020

    2 aydır göğüs ağrısı çekiyordum 04.06.2020 tarihinde zekariya hocamıza muayne oldum ve hocam bir an önce anju olmamı söyledi 05.06.2020 tarihinde anju oldum bekledigimden daha kolay geçti ve çok rahatladım tüm kalp hastalarına tavsiye ederim zekariya hocamıza çok teşekürler

  • man_comments Şükran Yalçın, 15.06.2020

    Annemin ikinci bypass ameliyatı sırasında göstermiş olduğunuz ilgi ve yardımlarınız için bir kez daha müteşekkir olduğumuzu ifade etmek isterim. Çok teşekkürlerrr...

  • man_comments Meral TUTAL, 27.08.2020

    Öncelikle iyi ki varsınız hocam. Annemin hayatını kurtardığınız için size minnettarım kalp krizi geçirdiğinde annemi hayata döndüren ve kalbine stent takip sağlıklı bir şekilde hayatına devam etmesine yardımcı olduğunuz için ilginiz alakanız pozitif konuşmalarınız için çok teşekkür ederim iyi ki varsınız. Başarılarınızın devamını diliyorum.

  • man_comments Zülküf Faruk YAVER, 27.08.2020

    Sayenizde ameliyat olmadan kalbime taktığınız stent le sorunsuz bir şekilde 10 yılımı tamamladım. Sizi tanıdığım için gerçekten çok şanslıyım iyi ki varsınız. Şahsıma göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı ayrıca teşekkür ederim. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum.

  • man_comments Meral TUTAL, 01.09.2020

    Öncelikle iyi ki varsınız hocam. Annemin hayatını kurtardığınız için size minnettarım kalp krizi geçirdiğinde annemi hayata döndüren ve kalbine stent takip sağlıklı bir şekilde hayatına devam etmesine yardımcı olduğunuz için ilginiz alakanız pozitif konuşmalarınız için çok teşekkür ederim iyi ki varsınız. Başarılarınızın devamını diliyorum.

  • man_comments TEMEL ALICI, 03.09.2020

    Kalp rahatsızlığı sebebiyle Özel Natomed Hastanesi kardiyoloji bölümünde Dr ZEKERİYA KAPTAN'a gittim.Yapılan tetkikler sonucunda anjiyo olmam gerektiğini söyledi. Anjiyo oldum .Sağ kol bilekten girerek anjiyo yaptı. Başarılı bir şekilde anjiyomu gerçekleştirdi. Kendisine ve ekibinde yer alan değerli sağlık personeli Duran Bey ve Akif Bey'e de çok teşekkür ederim.Bunun yanı sıra odama çıktığımda da benimle ilgilenen hemşire hanımlara da çok teşekkür ederim. Başta Dr.Zekeriya KAPTAN VE UZMAN ANJİYO EKİBİNE, KAT GÖREVLİSİ OLAN HEMŞİRELERE VEHASTANENİZDE ÇALIŞAN DİĞER DOKTOR VE SAĞLIK PERSONELİNE ,ÇALIŞANLARINA BAŞARILAR DİLERİM. İYİ Kİ VARSINIZ.SELAM VE SEVGİLERİMLE. TEMEL ALICI

  • man_comments ÖZNUR BİLEN, 15.10.2020

    12/10/2020 tarihinde sonuç almak için Zekeriya hocanın yanına gittiğimizde annemi acilen anjiyoya aldı. Kasıktan girip anjiyo yapacaklarını düşünürken , hocam sağ kol bileğinden girerek anjiyo işlemini tamamladı. Anjiyo sonunda öğrendim ki anneme stent de takılmış. Yaklaşık 1 saat içinde hızlıca anjiyo tamamlandı ve aynı gün annem taburcu edildi. Zekeriya hocamın uzmanlığına, insanlığına hayran kaldım. Başta Zekeriya hoca olmak üzere, tüm hastane personeline yakın ilgi ve alakalarından dolayı teşekkürlerimizi sunarız.

  • man_comments Güven Ertürk, 03.11.2020

    Sizi tanıdığım için çok şanslıyım, Tedavi konusunda en doğru kararı verip bizler için elinden geleni yapan, Güler yüzü ve samimiyeti ile içimizi rahatlatan siz değerli hocama saygılarımı sunuyorum..

Doktorumuzu Değerlendirin